۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

آیا رژیم شرایط را برای کشتار جوانان دیگری در زندانها، آماده میکند؟



آیا رژیم با این همه کشتار معترضان خیابانی در چند ماه گذشته ، به کشتار جوانان دیگری در زندان ها همانند سال 60 مرتکب خواهد شد؟

  • مصطفی محمد نجار

وزیر کشور رژیم جمهوری اسلامی ایران با توجه به نظر برخی روحانیان و مسئولان قوه قضائیه که در چند روز اخیر اعلام شده افراد معترض تظاهر کننده حکم معاند و اقدام کننده علیه امنیت ملی را دارند و محارب هستند و تکلیف محارب هم کاملاً روشن است.ازطرف دیگر

  • آیت الله احمد علم الهدی

امام جمعه مشهد وعضو مجلس خبرگان رهبری باردیگر با محارب خواندن شرکت کنندگان در تظاهرات اعتراضی مردم تصریح نمود که محارب بودن این افراد مستند به حکم آیت آلله خمینی در باره مجاهدین خلق ایران در هنگام عملیات مرصاد است.همچنین

  • آیت الله لاریجانی

ریئس قوه قضاییه نیز بعد از تظاهرات دولتی ،اعلام میکند که دستگاه قضایی بدون هیچگونه کوتاهی ،با قاطعیت و سرعت پیگیر قضایای اخیر خواهد بود.

  • احمد رضا رادان

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران گفت که:خودم شخصاً برخی صحنه ها را دیدم و نمی توانستم ساکت بنشینم و موج محکومیت حوادث روز عاشورا نیز تشخیص ما را بیشتر کرد که برخورد جدی تری داشته باشیم.رادان افزود به اندازه کافی فرصت داده شد! از این پس برخودهای پلیس قهرآمیز و بدون اغماض است.

روزنامه کیهان نیز با انتشار عکس حرمت شکن عاشورا اعدام باید گردد ،و با سران فتنه برخورد میکنیم در صفحه اول خود ،در جهت آماده کردن چنین شرایطی میباشد.

حال خود قضاوت کنید.
  • آیااین گفتار سران رژیم حکایت از تکرار جنایات سال 60 نیست؟
  • آیا رژیم باز قادر خواهد بود که جنایت دیگری در زندانها مرتکب شود؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر