۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

ما اجازه حضور يك مگس در كنار گوش رئیس جمهور را نمي‌دهيم.


بعد از سوسک وسوسمار و بزغاله و گوساله نوبت مگس هم رسید
علم الهدی رحیم مشایی را مگس دانست


احمد علم‌الهدي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه مشهد گفت: به دوستان مطمئن خودم كه مرا به تندي مي‌كنند گفته‌ام كه من تندرو نيستم اما تا جايي بايد پيش رفت كه تهاجم است.
خطيب جمعه مشهد با بيان اينكه در دوران نوح نسل بشر رو به انقراض بود و ايشان بشر را نجات داد گفت: مديرتر از نوح پيدا نمي‌شود
وي ادامه داد: اين مردم در انتخابات رياست جمهوري به فردي متدين، صادق و ساده‌زيست راي داد آن وقت فردي مانند مگس دركنار گوش وي وزوز مي‌كند كه به رئيس جمهور در ابتدا تذكر داده‌ايم.

علم‌الهدي با بيان اينكه ما پاي راي خود ايستاده‌ايم تاكيد كرد: ما اجازه حضور يك مگس در كنار گوش رئیس جمهور را نمي‌دهيم.

گفتنی است پیش از این در جریان سفر احمدی نژاد به مشهد علم الهدی در اعتراض به حضور مشایی جایگاه سخنرانی را ترک کرده بود.

وی با بیان اینكه پخش موسیقی در مكان‌های عمومی از هر نوعی كه باشد، غنا است، افزود: اگر وزارت ارشاد پیرو قرآن است باید در مورد كنسرت‌های عمومی تجدیدنظر كند.

علم‌الهدی با اشاره به ورود كاروان اسرا اهل بیت امام حسین(ع) به شام، گفت: روزی كه كاروان اسرا را وارد شام كردند، در مقابل دروازه شام و در مقابل چشم اولیا خدا نوازندگان، خوانندگان، رقاصان و مردم به شادی پرداختند و عیاشی كردند و نمك روی زخم داغ حضرت زین‌العابدین(ع) ریختند؛ امروز نیز متولی پاركی كه اجازه می‌دهد در آن مكان موسیقی پخش شود، همكار یزید است، چرا كه عمل مردم شام را تكرار می‌كند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر