۱۳۸۸ دی ۲۱, دوشنبه

حضرت نوح (علم الهدا) و کشتی نوح (زندانها ) رژیم ! یا صرفاً آخوندی که از باغ وحش در رفته است.


آخودی که مردم را سوسک وسوسمار و بزغاله و گوساله مینامد!
.
با گذشت بیش از شش ماه از انتخابات تقلبی 22 خرداد،و کشتار و تجاوز و زندانی کردن هزاران نفر از مردم معترض ، رژیم ارتجایی جمهوری اسلامی، در وحشت از خشم انقلابی توده ها،آخوند علم الهدا امام جمعه و نماینده مجلس خبرگان را به میدان میفرستد .
این آخوند که گویا نقش حضرت نوح را میخواهد بازی کند ،توده های مردم معترض را بصورت توهین آمیزی ، سوسک وسوسمار و بزغاله و گوساله خطاب میکند و خواهان جمع آوری آنها در زندانها (کشتی نوح رژیم ) میشود،و خواهان اشّد مجازات برای آنهاست ، تا شاید از توفان خشم مردم در امان باشند.
اگر گفته میشود که حضرت نوح برای نجات جان حیوانات ، کشتی بزرگی میسازد و حیوانات مختلف را در آن جای میدهد تا از سیل و توفان عظیمی که پیش بینی میکرد، نجات دهد.
ولی حضرات نوح ما ،برای نجات جان خودشان ،از توفان خشم انقلابی توده های مردم،زندانهای (کشتی ها) خود را پُر کرده اند،تا شاید اندک زمانی بیشتر بر اریکه قدرت بمانند و به جنایات خود ادامه دهند.
توفان های عظیم انقلاب توده ها ، با قدرت و عظمت هر چه تمامتر به پیش میتازد،و مردم بجان آمده ،بعد از 30 سال تحمل بی عدالتی،فقر و فلاکت،زندان و شکنجه و شلاق و کشتار،اینبار در مقابل رژیم سرمایه داری و ارتجایی حاکم،مقاومت خواهند کرد و تا سرنگونی آن از پای نخواهند نشست.
اینبار رژیم ارتجاعی جمهوری اسلامی را یارای مقابله با سیل و توفان عظیم خشم انقلابی توده ها نخواهد بود،و در اعماق آن به گورستان تاریخ سپرده خواهد شد.
  • زنده باد آزادی
  • زنده باد انقلاب

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر